Tags

, , , ,

๐Ÿ™‚ Assalamualaikum dan salam ceria!

Syukur Alhamdulillah umur masih panjang sehingga ke hari ini dan diberi kesihatan yang baik. Iyela, kalau tidak sehat pasti sukar melakukan kerja seharian, kan? Health is Wealth! ๐Ÿ™‚

Ok, pagi ini semasa sedang memandu ke tempat kerja,ย ย tiba-tiba sahaja kite rasa nak mencabar diri sendiri untuk cuba memasak 1 hari 1 resepi . Apa-apa sahaja resepi, tapi yang pasti mestilah setiap resepi itu berlainan antara satu sama lain. Pernah tengok tak movie Julie & Julia yang satu masa dahulu pernah bersiaran di televisyen? Aha, MyHusband dulu pernah jugak mencadangkan supaya kite buat macam tu. Tapi terasa macam malas je…macam penat je…macam-macam je… ๐Ÿ˜›

Jadi, baiklah..memandangkan sekarang ni perasaan tu macam rajin je…macam best je…macam nak je…;P kite akan memulakan cabaran kite tu bermula sekarang (ade plak mula akhir tahun?) eh, tapi tidak mengapa lah. Akhir bulan ke, awal bulan ke, awal tahun ke, akhir tahun ke… asalkan mesti mula. Kalau kite tak mula sekarang, pasti tidak akan mula langsung! muhuhuhu..

Doakan semoga kite rajin ye…semoga kite berjaya menyahut cabaran ini..

Advertisements