Tags

, , , ,

Semalam kite plan mase dinner tak mau makan nasik. kononnye nak diet la..hehe

Sampai je rumah kite terus keluarkan ayam, cadangnye nak masak ayam goreng.

Lepas maghrib, terus kite singsing lengan pi dapur.. masak nasik, perap ayam untuk goreng, masak sup sayur..kan kite kate tadi rase mcm nak diet kan..jadik sup sayur tu kite buat lebeh sikit. hehehe..

Dah siap sume kite pon hidangle nasik. Sepinggan untuk En Moos, sepinggan lagi untuk Nuha dengan Adnin. Adnin awal2 lagi dah ambik ayam goreng. Sedapnye..nyam..nyam..:)

Sambil makan ayam goreng tu, kite pon suapla kan adnin..pastu nuha..pastu adnin..pastu nuha..

Sat gi Adnin keluarkan balik nasik dari mulut dia..huhuhu..

Nuha pon tak nak dh..aik, dah kenyang ke? huhuhu..

Nampak gaye ummi le kene habiskan semuanya ye..

Rosakle rancangan diet kite nampaknye cenggini..huaaaa!!..selamat sepinggan nasik lauk sup sayur ke dalam perut kite..

Abis cerita diet tak menjadiku..

Advertisements